امروز سه شنبه 29 مرداد 1398 ساعت 12:18:07

دوربین خبر

کد مطلب : 30414 -تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 -ساعت : 19:29

چاپ به اشتراگ گذاشتن
بانک‌ های عامل در پرداخت خسارت‌ به سیلزدگان سرعت به خرج دهند

وزیر ارتباطات در مازندران:

بانک‌ های عامل در پرداخت خسارت‌ به سیلزدگان سرعت به خرج دهند

به گزارش دوربین خبر،

موسوی استانداری1:
وزیر ارتباطات در دهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده مازندران:

حضور و مدیریت بهنگام استاندار و نقش نیروهای فعال در ساماندهی خرابی های سیل / تداوم خدمات رسانی به سیلزدگان مازنی تا پایان

محمدجواد آذری جهرمی در دهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده مازندران یادآور شد: حضور به موقع مدیریت ارشد استان در ساماندهی خرابی‌های ناشی از سیل و خدمات رسانی به مردم خسارت دیده با همراهی و همکاری تمام دستگاه‌های و سازمان‌های دولتی نیروهای انتظامی و نظامی و اطلاع رسانی به موقع رسانه‌ای باعث شد تا بحران ناشی از این بلایای طبیعی در مازندران در کمترین زمان فروکش کند.
وی افزود: روند خدمات رسانی به سیلزدگان باید همانند گذشته بدون وقفه ادامه داشته باشد و در این مراحل بازسازی و نوسازی باید تمام دستگاه ‌های مرتبط از جمله بانک‌ها فعالیت‌های خود را تسریع کنند.
وزیر معین دولت دوازدهم در مازندران گفت: دولت در بخش اجرایی برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی و جبران خسارت‌ ها در بخش کشاورزی کمک‌های خوبی را برای استان مصوب کرده است و بخش زیادی از این کمک‌ها نیز به خسارت دیدگان پرداخت شد.
جهرمی عنوان کرد: بانک‌ های عامل در پرداخت خسارت‌ ها به خصوص تسهیلات ساخت و مرمت سرعت بیشتری به خرج دهند تا در هفته جاری این اعتبارات در اختیار سیلزدگان قرار گیرد.
وی گفت: چنانچه در حوزه زیرساخت فناوری و ارتباطات برای پرداخت تسهیلات مشکلی برای بانک‌ها وجود دارد، وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات در تأمین این زیرساخت‌ها کمک می‌کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به خسارت‌های سیل به تأسیسات زیربنایی مازندران و عدم تخصیص اعتبار گفت: در نشست ۲۲ خردادماه (فردا چهارشنبه) هیأت دولت پیگیری لازم برای تأمین این اعتبار با توجه به محدودیت‌های مالی دولت انجام می‌شود و امیدوارم این اعتبار نیز در اختیار استان قرار گیرد.
جهرمی بار دیگر با تاکید بر تسریع در خدمات رسانی به سیلزدگان مازنی، اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا کارکردها در حوزه خدمات به سیلزدگان به درستی به نتیجه برسد تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.
وی رضایتمندی مردم در امور خدمات رسانی را بهترین راهکار برای ساماندهی مدیریتی در مواقع بحران قلمداد کرد و هدف اصلی دولت در خدمات رسانی را هم رضایت مردم دانست.
 


بانک‌ های عامل در پرداخت خسارت‌ به سیلزدگان سرعت به خرج دهند

بانک‌ های عامل در پرداخت خسارت‌ به سیلزدگان سرعت به خرج دهند

بانک‌ های عامل در پرداخت خسارت‌ به سیلزدگان سرعت به خرج دهند



لینک کوتاه مطلب :


نظر شما در مورد : بانک‌ های عامل در پرداخت خسارت‌ به سیلزدگان سرعت به خرج دهند

*

*


(تحلیلی از قیام احمد بن موسی و برادران امام رضا(ع) ؛ نوشته جلیل عرفان منش

ویژه گروه سنی بزرگسال

@doorbinkhabar.ir

آخرین اخبارپربازدیدها

  گزارش رادیوئی و تلوزیونی


bmi.ir