امروز چهار شنبه 07 آبان 1399 ساعت 00:03:07

دوربین خبر

کد مطلب : 31964 -تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 -ساعت : 16:32

چاپ به اشتراگ گذاشتن
آگاهی مردم از خدمات شبکه پستی باید افزایش یابد / تجارت الکترونیک یک ضرورت و فرصت برای پست

استاندار مازندران:

آگاهی مردم از خدمات شبکه پستی باید افزایش یابد / تجارت الکترونیک یک ضرورت و فرصت برای پست

احمد حسین زادگان امروز با مدیران پست مازندران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش دوربین خبر،

 احمد حسین زادگان در نشست صمیمی با مدیرعامل، معاونین و مدیران اداره کل پست استان به مناسبت روز جهانی پست که با مشارکت ویدئو کنفرانسی روسای پست شهرستان های سراسر مازندران برگزار شد، با اشاره به این که اولویت اساسی در سیستم پستی باید حفظ اعتماد در ارائه سرویس های روزآمد، مدرن و مبتنی بر نیازهای امروز و آینده باشد، افزود: رشد روزافزون تجارت الکترونیک یابد در عمل به یک فرصت بزرگ برای پست تبدیل شود.
استاندار با بیان این که در دوران کرونا علیرغم محدودیت ها و امکانات کم‌ نمی توان اقدامات مهم و بزرگ شبکه پستی را نادیده گرفت، یادآور شد: جابجایی مرسولات مورد نیاز بویژه کالاها؛ مواد غذایی، درمانی و ضروری با رعایت نکات بهداشتی از جمله ی این اقدامات است که جای قدردانی دارد.
حسین زادگان، اقبال روزافزون مردم به سیستم پستی را یک فرصت و تقویت آن را در گرو شناخت بیشتر جامعه از خدمات این مجموعه دانست و گفت: حرکت به سوی تجارت الکرونیک با توجه به انجام فعالیت های تجاری و کسب و کارها در بستر آی تی، گستردگی مناطق و سطح روزافزون ارایه خدمات یک ضرورت و فرصت مغتنم است.
او با اشاره به این که شبکه پستی باید روز به روز گسترده تر و روزآمدتر شود و ارتباطش با مردم افزایش یابد، اظهار داشت: باید از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی در جهت آشنایی بیشتر جامعه با خدمات و اهمیت انتخاب پست بویژه در شرایط کروناییِ حاضر بهره گیری کرد.
استاندار مازندران بر ضرورت افزایش کیفیت خدمات پستی برای تقویت رضایتمندی مردم تاکید کرد و ابراز داشت: امروز؛ عدم شناخت کافی مردم از خدمات در حال ارایه از سوی دستگاه های مختلف یک خلاء است که باید با کار فرهنگی، رسانه ای و تبلیغاتی پر شود و میزان آگاهی جامعه ارتقاء یابد.
وی گفت: با اقدامات الزام آور چنانکه در حوزه کرونا شاهد بودیم می توان استفاده مردم را به استفاده از خدمات پستی افزایش داد.
مقام عالی دولت در مازندران بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع بویژه در دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد و افزود: باید با گسترش ارتباطات خود با مردم و نظرسنجی های مستمر، میزان رضایت مندی مردم و اعتماد جامعه به خدمات شبکه پستی را افزایش داد.
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در این روز با کارکنان و پرسنل اداره کل پست استان دیدار و گفت و گو کرد.
مقام عالی دولت در مازندران همچنین از بخش های مختلف اداره کل پست بازدید به عمل آورد و در جریان امور در این مجموعه قرار گرفت.

 حسین کرمی مدیرکل پست استان در جلسه ابراز داشت شرکت ملی پست آماده است به منظور ارتقا سلامت اداری و کاهش مراجعات حضوری مشتریان به ادارات و سازمان‌ها، خدمات نیابتی خود را گسترش دهد، بنابراین ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی با افزایش سطح تعامل با استانداری‌ها و سایر دستگاه‌های دولتی، همت بیشتری در راستای جذب این خدمات به خرج دهند.
کرمی با تاکید بر اینکه پاسخگویی به نیازها و درخواست‌های مردم، یکی از اصلی‌ترین وظایف پست است، افزود: این شبکه همواره تلاش کرده همسو با تغییر نیازها و درخواست‌های مشتریان، نوع خدمات و نحوه ارایه آنها را به روز رسانی کند.
در پایان این نشست مجازی، مدیر کل پست استان مازندران و برخی کارکنان این استان به طرح دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته و از اقداماتی که در مدت کوتاه حضور سبحانی‌فر در کسوت مدیرعاملی شرکت ملی پست در راستای تقویت انگیزه کارکنان و کمک به رشد و بالندگی شبکه پستی انجام شده، قدردانی کردند.



لینک کوتاه مطلب :


نظر شما در مورد : آگاهی مردم از خدمات شبکه پستی باید افزایش یابد / تجارت الکترونیک یک ضرورت و فرصت برای پست

*

*


(تحلیلی از قیام احمد بن موسی و برادران امام رضا(ع) ؛ نوشته جلیل عرفان منش

ویژه گروه سنی بزرگسال

@doorbinkhabar.ir

آخرین اخبارپربازدیدها

  گزارش رادیوئی و تلوزیونی


bmi.ir